dimarts, 3 de gener del 2012

Aperitiu dia de Cap d'any



Avui vull explicar-vos l’aperitiu que vaig preparar per cap d’any, en què vaig tenir família a casa.
Va ser una combinació d’alguns elements preparats per mi mateixa i d’altres comprats preparats. Concretament:
Preparats per mi mateixa:
Mil fulls d’ensaladilla russa amb ou filat. L’ensaladilla, que inclou tonyina, olives i pebrot,  la barrejo amb salsa maionesa  i pel damunt hi disposo ou filat.








Boleta de formatges. Barrejo formatge fresc i Emmental i una cullaradeta de mostassa en gra. Faig boletes i les arrebosso amb  sèsam.






Favetes amb pernil. Les favetes les compro fetes, en pot de vidre amb oli, i les buido de l’oli que les acompanya. Hi afegeixo trossets de pernil i menta fresca tallada a trossets.






Mousse de salmó amb formatge fresc i caviar. La mousse de salmó l’obtinc barrejant  en el “minipimer”  salmó amb formatge fresc i una mica de llet. Ho disposo en una “tartaleta” de pasta brisa i ho guarneixo  amb caviar.






També vaig oferir una  copeta de crema de xampinyons, que incorporava uns trossets de xampinyons per decorar i un  vaset de crema de marisc, al que afegeixo com complement decoratiu “rallado de mar”.
Junt amb el conjunt preparat per mi hi vaig afegir elements japonesos comprats en una parada del mercat de Gràcia. Concretament 2 peces de sushi i un ravioli japonès, que vaig acompanyar de les corresponents salses, que a la mateixa parada també em van proporcionar.
Amb aquest  entrant ja tenia els comensals ben disposats. Després els vaig oferir com plats pròpiament dits una petxina amb gratinat de marisc, cabrit arrebossat i pinya amb menta. Ja aniré explicant més endavant les corresponents receptes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada